Melbourne

Nu går det bra :). Vi har fått en schysst lägenhet som vi delar med en tjej som ligger mitt i centrum i Melbourne vilket är suveränt!! Sen har jag jobbat för första gången i Australien idag, tack vare våran rumskamrat. Jag hängde med henne till jobbet i morse för att se ifall jag också kunde dela ut reklam och det va inga prolem. Jag gissar på att vi va utlänningar allihop :D.



Tog ett kort på hemvägen och när jag la in det på datorn så blev jag sjukt nöjd :). Tåget passa bra in i bilden. Tycker jag iaf :).

/Jimmy

Kommentarer
Postat av: jessical

jättefin bild... kul att du jobbat!!!!! kram!

2011-12-05 @ 11:36:34
Postat av: maud

kram

2011-12-05 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0