Hej

Förlåt alla läsare att vi inte är något vidare på att uppdatera nu.

Jag har varit hos läkare i Australien 2 ggr efter min solbränna i Bali och det visade sig vara en andra gradens brännskada i mitt högra knäveck och första graden i vänstra, vilket är otroligt skönt att ha :). (ironi)

Iaf så har jag för tillfället gåförbud till och med Fredag och förhoppningsvis så ska jag iaf kunna gå på Fredag, kanske inte vara i solen direkt men iaf röra på mig. Det är vad jag hoppas på. Så nu så länge så latar vi oss mest. Vi har hittat boende för 68aus vilket är typ 460kr per natt och det är billigaste vi hittat hitills, vi skulle kunna tjäna några kronor om vi valde ett rum utan ac men det är rätt skönt med ac. Iaf här i Darwin där temperaturen ligger över 30 grader.

Häftigt att se att solen ligger precis rakt över huvudet :).

När man kommer till Australien så blir man shockad hur likt det är Sverige, iaf efter ha varit runt och flängt i Aisen i drygt 2 månader. Australien känns som ett varmt Sverige.

Vi har planer på att hyra en campingbil, och det går tillochmed få en campingbil nästan gratis, då pga av att företagen ibland behöver flytta sin bil från tex Darwin till tex Adelaide.

Något som jag blev grymt shockad över är att trots att Australien nästan är lika stort som Europa till ytan så bor det bara 22 miljoner i Australien, alltså lite mer än dubbelt så många som i Sverige !!
Jag trodde det var mycket mer människor i Austrlien.

/Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0